29.11.2015

~ Joulukalenteri(ko) + kuulumisia ~

Hei!
Blogin ulkoasu alkaa olemaan valmiina, olen muokkaillut sitä pitkään ja nyt alan olemaan tyytyväinen siihen. Pian vaa pitää alkaa vaihtaa talvinen yläkuva. Heh :D Kuhan, vain tulisi lunta ja paljon.
Olen myös suunnitellut joulukalenteria teille, tarvisin vaan teiltä luukkuideoita; laittakaahan kommentteja tulemaan kiitos. Muutenkin voitte kommentoida, mitä haluaisitte lukea täältä!
Ensi viikon torstaina tulisi ensimmainen luukku, nin siihen saakka saisi tulla ideoita, pari luukkua mulla on jo kasassa, onneksi! Luukut tulisi kerran viikossa, koska ei ole aikaa enää tehdä 24 luukkua! Eli tarvisin vain kaksi luukku ideaa.

Pahoittelut ettei tullut eilen ratsastuspostausta, jos joku sitä odotti. Mutta olen ollut aikamoisessa flunssassa, joten en viitsinyt mennä ratsastamaan, koska ensi viikon torstaina alkaa työharjottelu, Ei ole kivaa mennä puolikuntoisena töihin, eikä ole hyvä että vanhukset saisivat flunssaa... Onneksi se alkaa olla voitettu! Vähän, vielä nenä vuotaa, mutta ei sen kummempaa.

Tää syksy on jotenkin, mennyt nopeasti, varmaan sen takia kun ramppaa hollolan ja hämeeenlinnan väliaä joka viikko! Ensimmäinen adventti, jo tänään, oho. Ja pitäisi keksiä joululahjoja, ideoita ei ole, pää lyö vaa tyhjää, ja kohta huomaan että, "oho, Jouluaatto, eikä mulla ole lahjoja" Mutta olen päättänyt, että ensi viikolla teen kaikkeni että olisi lahjoja, kavereille, vanhemmille ja siskoille. Jos teillä on vinkkejä, niin tälläinen mattimyöhänen ottaa vinkkejä vastaa mien saa lahjat ja kortit kasaan ajoissa, vaikkka seuraavan kahen viikon sisällä.



 

Ja hei, kertokaahan jos sielläkin on mattimyöhäsii, vai oonko ainut?
Mukavaa loppusunnuntaita kaikille :)
Ensiviikkoon <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.