7.3.2016

~ Helmikuun inhokit ja suosikit ~

Hei!
Erikoispostaukset pläjähtää käyntiin, nyt! Olkaa kuulolla :)

Aloitetaan inhokeista, niin voidaan lopettaa tämä postaus hyvillä mielillä.

1. inhokki: hiukset... on ohentunut. Sen verran, että sen huomaa, tiedän tää on aikas pieni murhe, mutta kuitenkin, mun hiukset on mulle tärkeät.
Syy: keliakia. Mulla on noin vuoden verran tutkittu  keliakiaa, ja yks päivä kun äiti teki mulle lettiä tallille niin kysyi onko sun hiukset ohentunut? Voisko se liittyy keliakiaan? Kun otin selvää siitä, niin liittyihän se.
Ehkä se sitten toivon mukaan korjaantuu, jos sen keliakian saa

Tuo vasen (raitapaita) on otettu 3. lokakuuta.                          
Ja tuo oikeinpuoleinen (harmaapaita) on otettu 21. helmikuuta. Onhan niissä eroa. Hiukset on hieman kasvanut, mutta on tuo tuoreemman kuvan letti myös kapeampi. Latvoistakin näkee, että on ohentuneet...  Mutta onneksi se ei ole suuri ero! Hiukset on ollu mulle aina tärkeä juttu, niin oli se pieni harmitus...


Suosikit:

1. Tämä hame, oon niin tykästynyt tähän. Tästä olikin aikaisemmin juttua.
Tämä hame on ollut mun lemppari, kun siinä on kaksi hametta, laukku ja vyölaukku samassa.  

Toisena suosikkinanii, on tämä lompakko, minkä löysin Hollolan uudelta kirpputorilta. Maksoi jonkun euron, on tosi siitsi, ulkoa ja sisältä. Tuskin edellinen ihminen paljoa on käyttänyt, tai sitten mä vaan onnistun kuluttamaan mun lompakot... Mutta tykkään kovatsi tästä :)

Toi, peili on kiva yksityiskohta. :)

Niinkuin, nämä hapsut, tässä vetoketjussa 

Tälläista tällä kertan, olkaa kuulolla pian tulee  joku ihan erilainen postaus. Noin tunnin pästä !
  

1 kommentti:

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.