24.7.2016

~ Koulukilpailut ~






Moikka!
Tästä postauksesta tulee aika varmasti kuvapainotteinen, vähän tekstiä ja paljon kuvia!

Tänään mulla oli aamupäivällä koulukilpailut. Elämäni ensimmäinen Helppo C! Lauantai-iltana onneksi opin sen radan. Minulla oli vain yksi ilta aikaa opetella se rata! En kyllä hirveästi jännittänyt, vaikka olin ensimmäisenä vuorossa luokastani. Pieni jännitys toki oli, mutta ei mitenkään häiritsevä. Jännityskin hävisi verryttelyssä. Tuomarin lappu on minun mielestäni julman negatiivinen, kai se sitten meni aika surkeasti. Toisin omasta mielestäni meni hyvin. Paria virhettä lukuun ottamatta. Ne virheet olivat, että ensin Vikkan rikkoi ravista laukalle ja sen jälkeen unohdin vielä pysähdys-peruutuksen. Muuten omasta mielestäni meni niin hyvin kuin sen pystyin ratsastamaan. Vikkan oli reipas, energinen ja kuuulolla! Mutta lapussa luki "hevonen juoksi alta". Ja monessa kohtaan "ravi rauhallisemmaksi" Sitä minä kyllä kritisoin. Jos Vikkan oikeasti olisi juossut alta pois, niin en olisi pystynyt ratsastamaan kunnolla! Olisin siinä vaiheessa keskittynyt vain hevosen pidättelyyn... Kuuluuko hevosen sittten ravissa laahustaa? Ilmeisesti. Omasta mielestäni hevosen pitäisi liikkua kunnolla ja olla kuulolla.





Tulos:
Neljäs sija
Pisteet: 98/200
Prosentit 49%




Niin kauan olin hyvillä mielillä, kunnes sain sen lapun käteeni ja kun näin kuinka negatiivinen se lappu oikei oli. Kyllä kuulin sanomista, että rata olisi mennyt hyvin, itsekkin olen sitä mieltä! Eikä neljäs sija ole yhtään huono. Luokassamme oli kylläkin vain neljä ratsastajaa. Minulle sanottiin näin, että "olit neljäs, etkä viimeinen" Tuohan on ihan totta!
Näin tällä kertaa, ensi kerralla on pakko mennä paremmin! Parannettavaa olisi ainakin teiden suhteen, mutta todennäköisesti treenaaminen ei auta yhtään, koska kuitenkin näköni on niin huono. Että kulmat, voltit, ympyrät yms voivat olla hieman epätarkkoja. Omasta mielestäni meni hyvin, vaikka lappu sanookin ihan toista. Tein parhaani ja sehän on tärkeintä. Oma mielipide, on se parhain mielipide!





Minua alkoi ärsyttämään se kun voittaja mollaa itseään "hölskyin kuin perunasäkki, meni tosi huonosti" Ja mitä kaikkea muuta! Vastasin sille, että: "ainakaan, et unohtanut radasta mitään, toisin kuin minä. Etkä myöskään hölskynyt vaan näytit selässä tosi rauhalliselta" Miksi pitää valittaa, varsinkin kun tietää, että ratsasti paremmin ja lopuksi vielä on voitttanut luokan? Tuota käytöstä en ymmärrä! Jokainen tyylillään.






Isosiskoni kuvasi minun ratsastuksen videolle, haluatteko sen tänne?



Näyttää aika säälittäviltä noi lyhyet tekstinpätkät, mutta kuvat oli vain niin hienoja, että piti laittaa paljon niitä tänne!
Nyt illalla, kun näitä kuvia tänne laitoin niin, Tuomarin arviointi-pettymys oli jo melkein kokonaan hävinnyt! Ei muuta kuin, kohti uusia haasteita! 

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. pääasia et Sinun mielestä meni hyvin ja olet tyytyväinen ja voisit laittaa videon haluan nähä sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :) no voisin koittaa laittaa sen tänne! :)

      Poista
  3. Kuvista päätellen teillä näytti menevän hyvin! Lapussa kannattaa keskittyä vain niihin positiivisiin juttuihin ja lukea negatiiviset jutut kriittisesti. Se tosiaan riittää, kun tekee parhaansa ja eihän voitto ole tärkeintä! Hyvä te!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niinhän se riittää. Eikä se enään harmita luki siellä mitä tahansa :)
      Niitä positiivisia kohtia oli niin vähän. :p
      Ja totta kuvien mukaan meni tosi hienosti! Oon samaa mieltä :)

      Poista

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.