4.8.2016

Kesän suosikit & uutuudet

Moikka!
Nyt kun kesä on lopuillaan, ja kun kohta alkaa koulu niin olisi aika käydä kuukauden suosikkejani läpi. Muutetaan sitä kuitenkin pikkuisen niin että, nämä ovat koko kesän suosikkejani. Tällä kertaa vaatteita on vähemmän, ja tällä kertaa sisustusjuttuja on enemmän. Kesällä on nimittäin tullut osteltua kaikkea pientä kivaa minun huoneeseeni.

Ensimmmäiset suosikkini ovat nuo korit hyllyyn. Ostin noita koreja viisi neljä noita pienempiä ja yhden ison korin. Kolme valkoista ja kaksi harmaata.Noi korit ovat ollee tosi käteviä. Niihin olen laittanut tavaroita, yhteen ponnareita ja pinnejä, yhteen kaikki erilaiset pannat. Seuraaviin kahteen laitoin shampoot ja rasvat. Viidennessä on sitten toilettilaukut muiden pikku tavaroiden kanssa. Nämä korit ovat paljon kätevämpiä, kuin yksi monitoimikori, missä on kaikki tavarat sekasin.  Olen ollut tosi tyytyväinen näihin koriin. Löytyi kärkkäiseltä. 
                         

Tähän purkkiin laitoin minun hiusharjat.Sain sen äitiltäni. ihastuin siihen purkkiin koska siinä on vastaava kuvio kuin minun toisessa verhossani.Tämäkin on ollut tosi kiva tuolla hyllyllä.

Tämän naulakon löysin  Lanttilasta. Hintaa sillä ei ollut kuin joku pari euora. Naulakko on ollut kanssa kätevä, kun olen saanut laukut, takit ja lippikset roikkumaan nätisti. Eikä niiden tarvitse lojuta lattialla tai kasautua tuolilleni. Ja vielä lopuksi sotkeutua tuoliini.

Tuon ihanan viltin löysin myös siltä lanttila-reissulta serkkuni kanssa. Tyynynpääliset ostin silloin kärkkäiseltä kuin nuo koritkin. Tosi ihania ja nättejä. Tuo kivaa täydennystä huoneeseeni ja sänkyyni. (muuten vain minulla on neljä vilttiä ja seistemän tyynyä :D ei siis yhtään liikaa) 

Stadiumin bikinit ovat niin ihania, koska ne ei ole liian paljastavia. Alaosan ostin itseasiassa jo viime kesänä, mutta se yläosa oli jo niin huonossa kunnossa että menin sitten ostamaan Stadiumista uuden yläosan. Värivaihtoehdot oli sillein suppeat. Vaikka oli siellä monia värejä, mutta ei ton punaista mitä mulla on niin ostin sitten mustan. Musta oli ainoa mikä sopii noin täydellisesti yhteen. Mutta kuitenkin, niin täydellisen ihanat bikinit Stadiumilta.

Uusi mehututtavuus! Maistamisen arvoista ja niin hyvää! Suosittelen! Ei tästä mehusta voi muuta sanoo kun, että: Täydellistä! :D 
Pullon ulkonäkö voi toki hämtä joitain ihmisiä, olin rannalla ja laittanut siihen vettä. Koska olin jo kerennyt juomaan tyhjäksi sen. Serkun kanssa naurettiin jotain juttua ja samalla ne pullot kilahti vähän yhteen. Saimme sillä hieman outoja katseita... Mutta vettä vain!

Muita kesän suosikkejani on puhelimenkuoret, toppi, legginssit ja neule! Niistä vain, en saanut kuvaa kun oli jo pakannut ne. Puhelimenkuoret näkyvät minun viikonloppuni postauksessa. Sieltä voit kurkata, jos, et ole lukenut postausta.
kesän suosikkina ovat myös meidän ihanat puput! <3

P.s. Muistakaa vielä laitella kysymyksiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.