1.2.2020

PALUU RATSAILLE


Käytiin tänään, perjantaina tallilla kuvailemassa mun siskoni Sarin kanssa. Vihdoin sain talvisia kuvia. Nyt taas on hetkeksi erilaisia kuvia Vikkanin kanssa 🤩 Näitä kuvia tulee näkymään nyt instan "suokkiystavia tilillä ja täällä blogissa.

Teki myös ihan hyvää istua kymmenen minuuttia Vikkanin selässä, kuvauksien aikana, kun selvästi tuosta viimeisestä tippumisesta oli joku mörkö takaraivoon jäänyt kummittelemaan.👻


Mulle on sanottu tässä viime viikkojen aikana, että "sulla on ollut huonoa tuuria nyt ratsastuksessa." No onhan se sitäkin, kun putoaa ja loukkaantuu kahdesti viiden kuukauden sisällä. Toki onneksi molemmista loukkaantumisista olen suht nopeasti toipunut.


Mutta kyllä mulla vain oli tuuria, onnea ja suojelusenkeli olkapäällä, kun tuossa ei nyt käynyt pahemmin ja selvisin aivotärähdyksellä. Hammaslääkärikin sanoi mulle "ihme, ettei hampaisiinkaan tullut mitään, kun leuka kolahti maahan ja hampaat suht kovaa napsahtanu yhteen."

Toki siitä aivotärähdyksestä näyttäisi jääneen tasapainoon joku häiriö ja myös väsähdän helposti esim töissä, siksi tarvitsen lepoa enemmän.


Pääsisiköhän huomenna, lauantaina ratsastamaan?🐴





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.