27.1.2016

~ my day ~

Päätin tehdä my dayn, kun sitä on pyydetty. Eli kerron kuvien ja tekstin avulla mun päivän mitä kaikkea siihen kuuluu. Joten eiköhän aloiteta. Kerron teille Tiistaipäivän.

6.40. soi kello, torkutan aina pari kertaa, ennenkuin nousen.
Kävin huuhtelee kasvot kylmällä vedellä ja join vettä.

Seuraavaksi puin päivän vaatteet, mitkä olin kattonu valmiiksi, eilen illalla. Töissä oon tykännyt käyttää noita väljiä farkkuja, kun niissä pääsee kyykkyyn, yms.


Kun olen pukenut vaatteet, keitän kahvia. Siksi asuntolassa, kun aamupalan kahvi on pahaa :P
Huomatkaaa joulukahvi, mitä on jäljelllä vielä.. :D


Sillä välin kun kahvi valuu, meikkaan ja harjaan hiukset


Kun kahvi on valmis (ja meikki & hiukset) juon kahvin


Seuraavaksi noin 7.15 menen Tavastian ruokalaan syömään aamupalaa. Ja juu oikesti syön vielä leivät, ne vain unohtui kuvasta. Mun leivät ei ollut esillä kun en viime viikolla ollut ottanut niitä. En tiennyt että pitää ilmottaa kun on kipeä...


Aamupalan jälkeen, noin 7.30. tuuun asuntolaan, pesen hampaat, petaan pedin ja katon että huone on siisti. 


8.40 lähden töihin. Työharjotteluun, jos olisin koulussa, se alkaisi 8.15. Nyt ei tarvitse kun maanantaisin ja perjantaisin olla koulussa. 
Työni alkaa yhdeksältä.


Työpäiväni loppuu kello 15. Meillä on kuudentunnin työpäivät. mulla ne on 9.-15- mihin oon tyytyväinen.


15.30 menen päivälliselle tavastian ruokalaan, tiistaina siellä oli lasangea, salaatti tuli tohon eteen niin se ei oikein näy. Mutta on siellä lasangea.


Vapaa-ajalla olen kavereiden kanssa. tai kaupungilla. nyt olin asuntolassa, kun minulla oli pyykkivuoro kello17-18. Pesin lakanat. 
18.30. aloin kuuntelee pelsun peliä.
19. hain lakanat kuivausrummusta ja viikkasin ne kaappiin. Sekä laitoin puhtaat lakanat petiin.


20.00 söin iltapalaa. Kauramuroja ja banaanin.
Edelleen kuuntelin peliä. Mikä loppui 20.40 pelicansin voittoon.


Noin yhdeksän aikaan/jälkeen pesen hampaat ja meikit pois. 

Iltapesujen jälkeen katon salkkarit ennakkooon ja käyn noin kymmeneltä nukkumaan.


Siinä oli selostettuna mun päivä, tälläinen tällä kertaa. Saa sanoo mitä tykkäsittte, ja mitä haluatte lisää. :)

1 kommentti:

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.