19.7.2020

VIIKKO 29

Muistakaa, aina kypärä on tärkeä. Tähän liittyy pieni tarina: Olin pyöräilemässä maanantaina Tallille, kun yht äkkiä mieleen tuli, että oliko mulla kypärä tallilla vai kotona. (Kahdella tallilla käydessä, joutuu kypärää kuljettaa mukana) 
No onneksi kypärä oli tallikaapissa.
Tiistaina siivosin puputarhan ja näyttikin vaihdettiin. Kunnon suursiivous. Hetken taas siistinä. 
Pikkuhiljaa oon alkanut taas lenkkeilemään. Juosta en vielä pitkää pysty, mutta eiköhän sekin ala kohta onnistua. Toivottavasti polvi pysyy kunnossa ja kestä normaalia rasitusta. Elokuussa se kyllä selvinee, kun palailen töihin.Oon hurahtanut äänikirjoihin. Tällä hetkellä kuuntelussa on Mikael Gabriel: Alasti.Pikku-Helmi tykkää riehua mun sängyllä. Ja sen jälkeen ottaa lepoa.Pikku VäiskiLauantaina 18.7. Sain tunnille Kuutin, vielä jokin aika sitten en sen selkään olisi kiivennyt. Kaksi viikkoa takaperin myös sanoin että "toivon että en ponia saa. No lauantaina tosiaan Kuutin sain ja oli jopa mahdollisuus vaihtaa Ritaan. Mutta Kuutin selkään nousin. Se oli oikein kiva poni.
Ja tämä ponin kieltäytyminen johtui vain siitä kun viime  syksynä/talvena poni vain tiputti ratsastajia selästään.  
Selfie pikkuvintiön kanssa. On tää aikamoinen Helmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.