10.7.2020

YSTÄVÄKIRJA

Minä olen: Rooroon Helmi Rapu 

Lempinimi: Helmi, Pikku Sintti, mutta toi Helmmi kyllä on parempi. Omistajani vaan kutsuu tolla Sintillä ja se on musta ihan tyhmä...

Ikä: Olen syntynyt 10.5.2020, eli oon melkein 10 viikon ikäinen. Viikon päästä.

Rotu ja turkin väri: Olen 3/4 osaa pieni rex ja 1/4 osaa hermeliini, eli risteys. Turkkini taas on luonnonsoopeli rex.

Lempiruokani: Voikukka, kuivaheinä

Minä pidän: Paikkojen tutkimisesta, loikkimisesta, usein se meneekin rallitteluksi, paikkojen järsimisestä, kuten esim listojen, hoitajan vaatteiden. tykkään myös pään silitelystä, se rentouttaa. Tosi tosi rentoutuneena, tykään kellahtaa kumoon, se kuulemma näyttää pelottavalta, mutta niin me kanit vaan tehdään... Tykkään myös pujotella koira-aidasta, kun se ei pidä mua siellä eteisessä. mahdun siitä läpi, mutta en kuulemma kauaa..

Inhoan: Että en saa mennä eteistä pidemmälle, koska muualla asunnossa on jotain johtoja mattoja yms, mitkä voisin tuhota järsimällä ja pissaamalla. Tää eteinenn on ihan iso ja hyvä tila, muta haluisin päästä tutkimaan muitakin paikkoja. Ja musta on myös tylsää, kun toi mun hoitaja oottaa että kasvan, niin sitten en pääse koira-aidasta läpi.

Terveiset faneille: Nauttikaa kesästä, iloitkaa kavereista japitäkää hauskaa1 <3

Helmi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.