21.11.2016

Minun viikonloppuni

Moikka! Nyt alkaa mun viikonloppu. Tällä hetkellä, alkaessani kirjoittamaan tätä postausta, olen bussissa matkalla lahteen. Bussimatkan ajan kuuntelin musiikkka, juttelin kavereille ja tätä kirjoittaessa. Lahdessa olin kahden jälkeen, melkein puoli kolme vasta perillä. Tämän päivän suunnitelmat  onkin jo täällä mainittu, mutta näen Veeraa, menemme peliin ja olen yhden yön Veeralla. Peli alkaa 18.30 ja sitä ennen pitäisi kuvailla, käydä kaupassa, tehdä ruokaa ja syödä. 
Loppujen lopuksi emme kerenneet kuvailemaan ollenkaan. Ostimme ruuat, kävelimme Veeralle, teimme ruokaa, söimme makaroonia ja nakkeja sekä vihanneksia. Ruokailun jälkeen Veera lähti ulkoiluttaa Elmoa (koiraansa) ja minä jäin tiskaamaan. Puoli kuusi lähdimme linkulla Isku areenalle. Peli loppui yhdeksältä, jolloin lähdettiin kävelemään Veeran kotiin. (Pelicans hävisi sen pelin, muutenkin ekaa erää lukuunottamatta surkea peli.) Emme jaksaneet puolta tuntia odottaa bussia. Oltiin noin puoli kymmenen  perillä. Syötiin iltapalaksi leipää, jugurttia ja mehua, tehtiin peti mulle, 
ulkoilutettiin vielä Elmo iltalenkillä ja iltapesut ja nukkumaan.



Tein teille snäpillä videon.

Lauantai:
Aamulla meinattiin nukkua pommiin. Veeralla oli kello soimassa viisitoista yli seitsemän ja mulla puoli kahdeksalta. No Veera oli ohittanut kaksi herätystä. Omasta herätyksestä en tiedä oliko itsestään sammunut vai olinko itse unissaan sammuttanut. Heräsin onneksi varttia vaille kahdeksan herätykseen. (Se oli viimeisin herätys ja alkuksi luulin, että se on Veeran ensimmäinen herätys.) Siinä vielä loikoiltiin kahdeksaan saakka. Koska väsytti. Juotiin kahvia ja syötiin aamupalaksi leipää ja jugurttia, puettiin vaatteet päälle ja yhdeksän jälkeen lähdettiin kävelemään torille. Bussini lähti hollolaan 9.45. Hollolassa olin viisi yli kymmenen ja odotin noin kymmenen minuuttia jatkokyytia kotiin.
Kotona olin vähän ennen puoli yhtätoista ja kun ratsastustuntini oli aikastunut tunnilla, niin en kerennyt muuta kuin vaihtamaan tallivaatteet ja lähteä tallille. Tunti alkoi kahdeltatoista. Onneksi kerkesin siihen tunnille. Tuntipostauken voit lukea täältä. Ratsastustunnin  jälkeen lähdin puoli kahden jälkeen kotiin, kun olin hoitanut hevosen. (Sekä tietenkin varusteet) Kotona vaihdoin vaatteet, söin, kirjoitin ratsastustunti-postauksen sekä tätä viikonloppupostausta. Nyt kuuntelen musiikkia. Kävin pupujen luona, imuroin vielä huoneen sekä kuuntelin Pelicansin peliä radiosta. Jonka ne tällä kertaa onneksi voitti. Illalla oli vielä sauna.




Sunnuntai olikin pelkästään oleskelua kotosalla. Olin aamupäivällä pupujen luona. Moni varmasti huomsi sen jo snäpissä. Päivällä selasin somet läpi ja katselin youtubesta videoita. Lueskelin myös blogeja. Illalla pakkasin repun valmiiksi ensi viikkoa varten Hämeenlinnaan. Menin myös kuuden aikoihin illalla pupujen luokse, kun leikkasimme Lunalta tassujen kynnet. Suunnittelimme myös luokkakaverini kanssa huomisen viikonaloitus jutun. Yleensä opettaja tekee sen, mutta nyt se antoi tehtävän opiskelijoille.

Huomaa kyllä, että on ollut tekemistäyteinen viikonloppu. Olen ollut iltaisin tosi väsynyt ja tänään (sunnuntaina) olisin varmasti mukkumut pitempääkin kuin puoli kymmeneen jos ei olisi herätetty. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.