14.2.2017

Viikonloppu Ikaalisissa

Kuvapostaus viikonlopulta

Koulu loppui perjantaina puoli kahdentoista aikoihin, jolloin kävimme syömässä ja loput pakkaukset tekemässä asuntolassa. Kävimme ostamassa myös viikonlopuksi syötävää. Bussi lähti Ikaalisiin kahdelta ja perillä olimme puoli viiden aikoihin. Matka sujui yllättävän hyvin ollessamme ensikertalaisia. Osasimme jäädä oikeassa paikassa pois ja kävellä Essille.
Perjantaina kävimme Essin vanhemmilla. Söimme lettuja hillon ja vanilijakastikkeen kera. Sekä suunnittelimme mitä kaikkea teemme viikonloppuna.

Lauantaina kävimme kävelemässä järven jäällä, Ikaalisten kylpylän pihassa napakelkassa ja vaijerikeinussa. Essi tarjosi kylpylässä myös  tulevan ystävänpäivän kunniaksi jäätelöt. Sielä tulimme takaisin Essille ja tupedimme tekemään ruokaa. Ruokana meillä oli perunamuussia, kalaa ja salaattia.
Myöhemmin illrmmalla menimme käymään ampumaradalla, Essin vanhemmille ja vihdoin kuudelta pelaamaan vielä liikuntahallille sählyä. Hypimme myös jättitrampalla. Sählyn jälkeen tulimme Essille ja menimme saunaan. Illalla aloimme snäppäämään.

Järven jäältä

Ystävänpäivän jäätelöllä

Ruoaksi teimme perunamuussia, kalaa ja salaattia

Sunnuntaina nukuimme puoli kymmeneen. Söimme aamupalaksi makaroonivelliä, leipää, hedelmiä ja joimme mehua. Lähdimme pulkkamäkeen. Laskimme muutamat laskut. Mäessä oli muutama hyppyri jotka yllätti mut ja Sellan. Vieras mäki,  niin ei tiedä missä on hyppyreitä. Onneksi kumpaakaan ei sen pahemmin sattunut vaikka muutama komea lento tulikin. Pulkkamäestä lähdettiin katsomaan poroja.

Poro ja pulkkamäki reissun jälkeen lähdettiin komppiin. Ostin sieltä adidaksen t-paidan. Shoppailureissun jälkeen lähdimme Ikaalisten kylpylään syömään. Syötiin Sellan ja Essin kanssa pizzat. Sinne kylpylään tuli Essin veli perheineen ja menimme uudestaan napakelkkaan. Säikähdin kun Essi jäi sen napakelkan alle 😲 onneksi ei sattunut. Myöhemmin vielä Essin veli antoi vuorotellen kaikille vauhdit napakelkassa. Sieltä lähdimme vielä Essin vanhemmille illaksi. Siellä katsoimme Suomi-Ruotsi eht-pelin. Suomi voitti jännän pelin 3-2. Pelin jälkeen lähdimme Essille ja pakkasimme tavarat, snäppäilimme ja söimme iltapalaa.

Sunnuntsina meillä oli sellan kanssa snäppikilpailu. Jonka Sella voitti kolmella snäpillä. Se vain meni hieman pilalle, kun katdoimme vahingossa snäpit. Mutta se oli hauskaa silti.

Kävimme yhdentoista aikoihin nukkumaan. Aamulla onkin sitten lähtö Hämeenlinnaan ja työharjoitteluun.

Poroja katsomassa

Napakelkassa

1. Ihana viikonloppu ja se lento olI kuulemma pahan näköinen

1. Juu se sun oli. Omasta lennosta en ees tiiä miltä näytti...😅

2. Kiva postaus! Mukavaa, kun sun blogi on niin monipuolinen :) Mielenkiintosta lukea erilaisista aiheista.

siloistasatulaan.blogspot.fi

1. Kiva, että tykkäät :) alkuun hieman varauksella aloin kirjoittelemaan muistakin kun ratsastuksesta, koska moni lukija on hevosihmisiä. Kuitenkin haluan kaikille sopivaa luettavaa, kun osa lukijoista taas ei ole hevosihmisiä :)

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.